Monday, May 23, 2005

Minat I

Aku minat citer Star Wars..
Dari zaman bebudak..
terbawak sampai sekarang..

Apa yg buat aku minat?
Selari dengan minatku pada komputer...
Pastilah aku tergila sangat dengar kecanggihan CGInya..
Power!!! Argh..ingin sekali aku memiliki kemahiran itu..
Tapi komputer tak power..
Duit pulak tak ade...huhu..

Saga Is Complete..
Itu tema Star Wars Episode III..
Revenge Of The Sith...
Aku pun tau..
Kenapa aku jadi tertunggu-tunggu jugak nak tengok...
Tapi siapa sangka..
Hanya dua hari selepas release kat pawagam..
Aku dah dapat menontonnya...
Huhu..best best...
Tapi kena tunggu abis download dekat 8 jam..
but..it well worthy...hehe..

SW membuatkan aku semakin kagum dengan kebolehan berfikir manusia..
Apa lagi digabungkan dengan kemahiran yang dikurniakan-Nya...
Emm..bersyukurlah dengan apa yang diberikan-Nya...

Nak jadi hamba yang redha...
Jangan tengok tinggi-tinggi...
Tapi tengoklah ke bawah...
Kalau kenyang...ingatlah yang lapar..
Kalau kaya...tengoklah pada yang miskin...jgn tengok pada jutawan...
Kalau pandai...tengoklah pada yang tak berapa pandai...jangan tengok pada orang yang genius..
.

Lain syakartum la azidannakum...

|