Sunday, May 15, 2005

Tijarah

Assalamualaikum..

Rasa macam dah lama je tak update blog ni..dalam keadaan tak tau nak buat apa ni...rasa mcm nak update blog...tapi mcm tak tau nak tulis apa la pulak...

Emm...Kuliat Jumaat 13 Mei 2005 terpaksa ditinggalkan kerana terlibat ngan Muktamar DPPNK..kalau dulu datang tengok dan tak dibenarkan bercakap...kali ni aku ada kuasa untuk bercakap..tapi tak berpeluang untuk bercakap walaupun ada idea...arghhhhh....sebenarnya masa nak bahas usul tu..elektrik takdak...pastu sume orang pikir nak balik je...tu yg aku pun mcm termental down untuk nak bagi speech...maklum ler..JUNIOR...huhu..

Atau dia orang malas nak berbahas sbb yang dia orang nak KALAH? harapnya bukan kerana itulah...aku pun pening...nape fenomena sebegini terjadi....fenin fenin fenin...ucapan perasmian Salahuddin pun menunjukkan kesayuan beliau di atas apa yang terjadi...dan aku mengeluh di dalam hati...

Salhuddin cakap..puak tu ada 5 bilion nak tawan Kelantan...pada aku...apa nak takut? YA...tak perlu takut pun sebab kita ada Dia...tapi kalo dengan Dia pun kita tak selesai...camane Dia nak tolong...kalau tak berjuang kerana-Nya camne Dia nak tolong...kekadang kita terlalu bangga sangat dengan jual beli yang kita lakukan dengan Dia..tapi pernah ke kita renungkan ...adakah Dia membelinya dari kita?..atau tak laku langsung pun...iskkk..

La Ilaha Illa Allah..
Syaitan Laknatullah...

|